Πληροφορίες
για την
Εγγύηση
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας στα κλιματιστικά υψηλής τεχνολογίας και πιστότητας της Gree. Η εγγύηση ισχύει με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι θα τηρηθούν οι παρακάτω όροι της.
ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
1. Η εταιρεία αναλαμβάνει τη δωρεάν επισκευή και προμήθεια ανταλλακτικών για βλάβη ή δυσλειτουργία που προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος ή ελλαττωματικό εξάρτημα με τρόπο και σε τόπο που θα υποδείξει εκείνη. Σε καμία περίπτωση δεν προβλέπεται η αντικατάσταση της συσκευής, εκτός αν η εταιρεία μας αρνηθεί την επιδιόρθωση ή εφόσον αυτή αποτύχει, κατά τη διακριτική της πάντα ευχέρεια. Όλα τα κόστη μετακίνησης των τεχνικών, ανταλλακτικών και εργασίας τα αναλαμβάνει η εταιρεία, καθώς επίσης και την τυχόν μεταφορά συσκευής αποκλειστικά με μεταφορική επιλογής της, αν ο τεχνικός κρίνει ότι η επισκευή πρέπει να γίνει στις εγκαταστάσεις της εταιρείας. Η επισκευή στη συσκευή με ή χωρίς προμήθεια ανταλλακτικών και η εκπλήρωση εν γένει της εγγύησης δεν παρατείνει ή ανανεώνει τη χρονική περίοδο ισχύος της. Σε περίπτωση αντικατάστασης κάποιου εξαρτήματος μιας συσκευής, παρέχεται πρόσθετη εγγύηση 6 μηνών για το συγκεκριμένο εξάρτημα από την ημερομηνία τοποθέτησης του. Η περίοδος εγγύησης για τα εγκατεστημένα ανταλλακτικά λήγει είτε εντός 6μήνου από την ανωτέρω παρεχόμενη πρόσθετη εγγύηση ή μαζί με την περίοδο εγγύησης για ολόκληρη τη συσκευή, όποιο διάστημα είναι μακρύτερο.
2. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για βλάβη που οφείλεται άμεσα ή έμμεσα σε
α) Κακή χρήση της συσκευής, παράλειψη ή αμέλεια και μη συμμόρφωση με τις οδηγίες χρήσης, όπως αναφέρονται στο σχετικό φυλλάδιο του κατασκευαστή. Εσφαλμένη ή πλημμελή εγκατάσταση της συσκευής. Εγκατάσταση της συσκευής και λειτουργία της, αντίθετα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή της. Μη οικιακή χρήση. Σύνδεση με τάση διαφορετική από την αναγραφόμενη στη συσκευή.
β) Αν μετά την πάροδο των πρώτων 24 μηνών από τη ημερομηνία αγοράς δεν πραγματοποιηθεί η ετήσια περιοδική συντήρηση (και κάθε έτος εφεξής) από πιστοποιημένο αδειούχο τεχνικό με οικονομική επιβάρυνση του αγοραστή, όπως αυτό θα πιστοποιείται αφενός από τη σχετική απόδειξη του τεχνικού, από όπου θα προκύπτει ο χρόνος της συντήρησης και τυχόν εργασίας, και αφετέρου από την εκάστοτε κατάσταση του κλιματιστικού ( Ελλιπής Συντήρηση)
γ) Οποιαδήποτε δυσλειτουργία κατά την οποία ο κάτοχος της δεν διακόψει άμεσα τη λειτουργία της συσκευής και δεν ενημερώσει την εταιρεία εντός 24 ωρών από τη βλάβη. Ενσωμάτωση στη συσκευή μη γνήσιων ανταλλακτικών ή άλλων εξαρτημάτων και αναλώσιμων υλικών, τα οποία ούτε παρέχονται ούτε συνιστώνται από την εταιρεία.
δ) Ανωμαλία της ηλεκτρικής παροχής (π.χ. αυξομειώσεις στην τάση ρεύματος εκτός των ορίων του κατασκευαστή) ή σύνδεση σε μη γειωμένο ρευματοδότη. Σε εξωγενείς παράγοντες που αλλοιώνουν τη συσκευή (πχ. τοξικά, χημικά, άλατα κα.) ή ζημιές που προήλθαν από γεγονότα ανωτέρας βίας (π.χ. θεομηνίες κλπ). Σε βλάβες που προήλθαν από τη μεταφορά της κλιματιστικής μονάδας. Σε περίπτωση που η συσκευή αποξηλωθεί για οποιοδήποτε λόγο από μη εξουσιοδοτημένο συνεργεία ή μη πιστοποιημένο αδειούχο τεχνικό.
3. Για να τεθεί και να παραμείνει σε ισχύ η παρούσα εγγύηση θα πρέπει να παρουσιαστεί στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που θα κληθεί για τη βλάβη:
-Το σχετικό τιμολόγιο αγοράς ή ταμειακή απόδειξη ( ή φωτοτυπία) στα οποία θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η ημερομηνία αγοράς και τα στοιχεία της συσκευής. Μετά το
4. Η εγγύηση δεν καλύπτει:
Συσκευή η οποία είναι εγκατεστημένη σε σημείο, όπου η πρόσβαση είναι δύσκολη και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί βάσει των Ευρωπαϊκών και Εθνικών Κανόνων Ασφάλειας. Ο αγοραστής σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται με το κόστος σκαλωσιάς και αποξήλωσης. Συσκευές των οποίων έχει αλλοιωθεί η αφαιρεθεί ο σειριακός αριθμός. Εξαιρούνται της εγγύησης τα αξεσουάρ της συσκευής ( μπαταρίες, τηλεχειριστήρια, φίλτρα κλπ.) που υπόκεινται στη συνήθη χρήση ή άλλες μορφές φυσιολογικής φθοράς.
Ως έναρξη της εγγύησης καλής λειτουργίας της συσκευής θεωρείται η ημερομηνία αγοράς της, η οποία θα πρέπει να αναγράφεται στο τιμολόγιο ή στην απόδειξη αγοράς της. Βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 517/2014 ως ισχύει σχετικά με τη διαχείριση των φθοριούχων αερίων, η εγκατάσταση, επισκευή και συντήρηση οποιασδήποτε κλιματιστικής μονάδας θα πρέπει να πραγματοποιείται ΜΟΝΟ από Πιστοποιημένους Αδειούχους Τεχνικούς.
Κάθε άλλο τυχόν συνοδευτικό έγγραφο εντός της συσκευασίας του κλιματιστικού, αναφορικά με εμπορική εγγύηση, μη διατυπωμένο στην ελληνική γλώσσα, έχει εφαρμογή μόνο στην αντίστοιχη χώρα. Ο τελικός καταναλωτής δεν έχει πρόσθετες ή άλλες αξιώσεις πέραν αυτών που ορίζονται ανωτέρω, με βάση την παρούσα εγγύηση, και στον βαθμό που η ευθύνη δεν είναι υποχρεωτική από τον νόμο.,
Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, με σκοπό την εκπλήρωση των συμβατικών μας δεσμεύσεων, μπορείτε να αντλήσετε από την πολιτική προστασία προσωπικών δεδομένων, με σκοπό την εκπλήρωση των συμβατικών μας δεσμεύσεων, μπορείτε να αντλήσετε από την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων που μπορείτε να βρείτε εδώ https://www.gree.gr/politiki_aporritou.
*Σημείωση: Η εγκατάσταση, επιδιόρθωση, συντήρηση ή επισκευή, παροπλισμός του εξοπλισμού, έλεγχος εντοπισμού διαρροών, ανάκτηση φθοριούχων αερίων ή συναφής εργασία, πρέπει να γίνεται από επαγγελματία τεχνικό ή άλλο πρόσωπο που διαθέτει την εκ του νόμου απαραίτητη πιστοποίηση σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, όπως ορίζεται από την ΕΚ 2067/2015 και κάθε άλλη εφαρμοστική αυτού πράξη.
Πολιτική Απορρήτου
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου της Εταιρείας, στο σύνδεσμο https://www.gree.gr/politiki_aporritou/
Η Clima Quest προτείνει η εγκατάσταση των προϊόντων GREE να εκτελείται από ψυκτικούς πιστοποιημένοι για την διαχείριση «Αερίων του Θερμοκηπίου (F Gasses)» σύμφωνα με την ΕΚ 2067/2015.